Mission statement
Onze missie is u ontzorgen, dat gaan wij doen door u te ontlasten en onthaasten.
Uw rust is ons doel.
U moet onbezorgd kunnen genieten van uw feest, wij doen de rest.
Vertrouwen is een must, wij gaan samen met u uw wensen doornemen en we gaan dat vertalen naar een werkbaar model aan de hand van uw budget.
Robert von Gerhardt
Robert von Gerhardt is een gedreven professional met een groot netwerk. Zijn achternaam verraadt een Duitse achtergrond. Die achtergrond staat garant voor grondig en precies werken. Afspraak is afspraak. Hij spreekt vier talen en kan zich in alle lagen van de samenleving begeven. Dankzij zijn uitgebreide netwerk kan hij zo goed als alles gedaan krijgen.
Robert is midden jaren 90 begonnen met het organiseren van feesten. Eerst hockeyfeesten en feesten bij mensen thuis, van ceremonie meester op bruiloften van vrienden tot ceremoniemeester en wedding planner op bruiloften bij derden. Gestaag groeide het door naar het organiseren van bedrijfsfeesten en zo kwam hij zelfs terecht bij de Amsterdam Admirals en de Amsterdam Arena.
Algemene info
Ons bureau heeft veel ervaring in het organiseren van allerhande zaken. Organiseren is vaak niets anders dan de losse eindjes aan elkaar knopen. De juiste mensen bij elkaar brengen en combinaties maken, een spin in het web zijn. En dat is waar wij in gespecialiseerd zijn. Al meer dan 20 jaar regelen wij heel veel voor velen met veel succes.
Waarom wij?
Waarom u ons wilt hebben zal alles te maken hebben met betrouwbaarheid. Afspraak is afspraak, wat wij beloven doen wij! Wij zijn altijd eerlijk in onze toezeggingen, ook als we iets niet kunnen regelen, wat zelden voorkomt, zullen wij u daarover eerlijk berichten.
Betrouwbaarheid en eerlijkheid staan hoog in ons vaandel en dat is waardoor wij groot zijn geworden. Dat is waarom zoveel partijen een beroep op ons doen.
Fee
Door onze jarenlange ervaring weten wij dat een goed georganiseerd evenement, bruiloft of feest best wat mag kosten als het resultaat daar ook naar is.
Wij vragen een starttarief van € 250,00. Verder vragen wij 10% van het gebudgetteerde bedrag als fee.
Ter verduidelijking, u wilt een feest organiseren dat € 15.000,00 mag kosten, wij brengen dan voor ons werk € 1.500,00 in rekening.
Wij hanteren, of een betaling ineens bij aanvang van 100%, of een 50% betaling bij aanvang werkzaamheden, en een 30% betaling 10 dagen voor de uitvoerdatum, en een 25% betaling uiterlijk twee dagen voor de dag van uitvoering.
Afhankelijk van de regio kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Ons bedrijf is in Amsterdam gevestigd, u begrijpt dat als wij voor u in de verdere provincies moeten werken we daardoor extra kosten moeten maken.
Dat lijkt misschien erg veel maar daarvoor krijgt u uw rust en heel veel vrije tijd voor terug. Wij nemen al uw hoofdpijn en slapeloze nachten weg. U krijgt de garantie dat alles zo geregeld is zoals u dat zelf zou willen.
Uw budget wordt in depot gestopt waardoor wij dan de vrijheid krijgen om snel en adequaat te handelen. Geregeld krijgt u een rapportage van de gedane arbeid en gemaakte kosten, uiteraard krijgt u na afloop een dossier van ons met alle specificaties van kosten en facturen. Zo willen wij helder en transparant blijven voor alle betrokken partijen.